Strona główna

8 czerwca 2015

Recyklingowe pudełeczko :)

Przedstawiam Wam dzisiaj recyklingowe pudełeczko, które zrobiłam z rolki po zużytej taśmie dwustronnej. Lubię, kiedy przedmioty takie jak pudełka po czekoladkach czy właśnie rolki po zużytych taśmach klejących dostają nowe życie i mogą jeszcze służyć przez wiele lat. Pudełeczko jest małe, ale zmieści drobiazgi i pamiątki z Paryża :)
Do ozdobienia pudełeczka użyłam papierów z prześlicznej kolekcji UHK Gallery Allo Allo. Nie mogło też zabraknąć ręcznie robionych róż :)








Paryskie pudełeczko zgłaszam do trzech wyzwań:






7 komentarzy:

  1. Idelane pudełeczko zdradź proszę jak przymocowłaś wieczko?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieczko przymocowałam tasiemką, którą przykleiłam i do wieczka, i do rolki. Planuję zrobić kurs, na którym wszystko pokażę. Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie kreatywny pomysł i cudowne wykonanie! Bardzo mi się podoba :) Zostaję obserwatorką bloga i zapraszam do siebie :) www.ninahscrapworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełko! Bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest fantastyczne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł :)Dziękuje za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i pomysłowe :)
    Dziękuje za udział w zabawie PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń